شنبه ۳ آذر
می شود مهربان کرد دنیا را شعری از احمد پناهنده
از دفتر نغمه ی دل نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۰:۰۷ شماره ثبت ۳۷۰۵۹
بازدید : ۴۶۸ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب احمد پناهنده
|
می شود مهربان کرد دنیا را
وقتی
به پُشت ِ سرم نگاه می شوم
هم مهربانی ها
مرا لبخند می زنند
و هم
دردهای بیشمار
استخوانم را می پوکاند
با خود می گویم
چه می توان کرد امروزم را؟
پس بی هیچ درنگی
لباس رزم می پوشم
و با سلاح مهربانی ها
درد را
از سر راه بر می دارم
تا به سهم خود
مهربان کنم پیرامون را
هرچند سخت است
این راه ِ پر رنج و شکنج
اما می شود
مهربان کرد دنیا را
زیرا
دورنمای ِ جهان
مهربانی است
احمد پناهنده ( الف. لبخند لنگرودی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.