جمعه ۲ آذر
قشنگ مي بيني شعری از محمد رضا لطفی
از دفتر دستم را بگیر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۰۸ شماره ثبت ۳۶۹۰۴
بازدید : ۴۲۲ | نظرات : ۶۰
|
آخرین اشعار ناب محمد رضا لطفی
|
💐🌸🌷🍀🌹🌻🌺💐🌸🌷🍀🌹
معماريِ دنيا را
به چشمهايت
مي سپارم
قشنگ مي بينند
💐🌸🌷🍀🌹🌻🌺💐🌸🌷🍀🌹🌻
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.