سه شنبه ۲۹ آبان
شوق شعری از امید مرادی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۰۱:۱۴ شماره ثبت ۳۶۹۰۰
بازدید : ۳۹۳ | نظرات : ۶۵
|
آخرین اشعار ناب امید مرادی
|
تو، چشمانت پر از دور بود
ومن، دستانم پراز تنهایی
آسمان ات پراز افق بود
ومن،زمین م پر از خلوتِ هیاهو
دربرهوتِ واژگان تو،
بذرِ جدایی کشت می شود
ودر باغِ سکوت من،
نهالِ سیب ِ اشتیاق
نمیدانم،
کجای آفتاب نشسته ای
که طلوع من ، تنها از تو نور می گیرد
کجای قصه ی من بیداری
که با وجود این همه کلاغِ شب،
مترسکِ مزرعه مرا،
عطر حضورت خواب می کند
می خواهم خط خطی های دفتر شبم را ،
در گوش بی تاب ات زمزمه کنم
می خواهم در آستان سکوتت ،
صدایِ آواز ت شوم
می خواهم در نبودِحضورم،
دلت را سیاه تنهایی ام کنم
ونقش بزنم جانم را
برتن لحظه هایت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.