جمعه ۲ آذر
خانواده شعر ناب شعری از حمید حمیدی زاده(همزاد)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ۲۰:۰۷ شماره ثبت ۳۶۸۱
بازدید : ۲۸۱۵ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر حمید حمیدی زاده(همزاد)
آخرین اشعار ناب حمید حمیدی زاده(همزاد)
|
خواستم به بهانه تبریک عید مبعث و اعیاد شعبانیه حد اکثر اسامی دوستان سایت را یکجا گرد اوری و شعری
هدیه کنم.قبلا از اشکالات این سروده شتابزده و استفاده از نام کوچک دوستان عذر خواهی میکنم.
*************************
این همه مرغان خوش لحن و صدا
جمله میگویند از دل این "ندا"
"حاج فکری "را چو هم پیمان شدند
جملگی "دلداده " ایران شدند
"جابر" و "فخار" و" دادا "و "رضا"
شاعر "طوفان" و "مینا" از قضا
"حامد" و "بهزاد" و " مجنون" را ببین
"مهر پرور" یا که "جوکار" امین
"ترکمان "،"مهناز "و " زهرا"و "شهاب"
جمله می تابند همچون افتاب
یا "عرب زاده"،" خجسته"،" اوریمی"
"بیگی" و "باوند پور" و "احمدی"
"اعظم" و "راسخ" و " میترای عرب"
یا که" سیمین" و "ستاره" نور در دنیای شب
همچو "لولی وش" و یا "طهمورثی"
"ارزو دارد پناهی "رسته از دلواپسی
"ایلیا "،"لقمانی" و "سارا "و "حور"
"ابدانان "،"حیدری" یا ان "مطور"
"نیری"، "گیتا "و " پژمان "و "غمین"
همچو "خورشیدی "و "اولاد "امین
جمله را گفتم بجز پنجاهمین
با" الهی" ،" موسوی"،"عابد" و ....دیگر همین
هر زمان گویند شعری همچو جان
نی برای ذره ای از اب و نان
دل بسوزانند ایران را هنر
تا که روزی شعر ناب اید چو زر
تو مگو نامت در این پیمانه نیست
قلب "همزادت "کند از غصه ایست
هان !! ببین!! اینجا شما را گفته ام
بهرتان یک نقطه چین بنوشته ام
***********************
تا چه قبول افتد و چه در نظر اید.
شاد باشید و ایام به کام.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.