پنجشنبه ۱ آذر
مخنث ها در اروپایند شعری از محمد رضا لطفی
از دفتر دستم را بگیر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۴۷ شماره ثبت ۳۶۷۸۶
بازدید : ۴۶۶ | نظرات : ۵۰
|
آخرین اشعار ناب محمد رضا لطفی
|
" مخنث ها در اروپایند "
زن ذلیل ها
بچه هایشان
دختر می شود
و مردسالارها ، پسر
حالا می فهمم
چرا در افغانستان
کسی " دو جنسی" نیست!!!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.