پنجشنبه ۸ آذر
دختر کویر شعری از مهدی حسین زاده
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۵:۱۶ شماره ثبت ۳۶۷۶۸
بازدید : ۲۴۶۹ | نظرات : ۵۱
|
آخرین اشعار ناب مهدی حسین زاده
|
ای شهرزاد شهرشنی٬ ای دختر کویر/
ای تکه ای ز ماه درخشان٬ ای دخت بی نظیر/
درزیر پای تو رقصان آن تیله های ناب/
هرشب به جشن حضورت٬ فانوسکان اجیر/
وه که چه گرم و تپندست قلبش بخاطرت/
دشت کویر خالی و بی چیز و بس فقیر/
چشمان مست بیابان هرشب به یاد تو/
بسته٬ به خواب می روند٬با روکشی حریر/
از پیچ و تاب کمندت ردی نشسته است/
بر پهنه ی دل کویر٬ زیبا و چمشگیر/
در عمق چشمهای تو من سیر میکنم/
هر گوشه گوشه ی دشت پهناور و کبیر/
من گرچه نابلد ولی در باورم نشست/
سودای فتح بیابان٬ این راه بس خطیر/
مهدی حسین. زاده...۱۸/۱/۹۴
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.