جمعه ۲ آذر
شبیه نرگسی و ... شعری از سیاوش پورافشار
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۳۲ شماره ثبت ۳۶۷۶۶
بازدید : ۶۷۸ | نظرات : ۱۱۳
|
آخرین اشعار ناب سیاوش پورافشار
|
شبیه نرگسی و قاب رو شکافته ای
بلور تنگ هوا را به بو شکافته ای
مرا که حسرت دیدار زلف تو مانده ست
ندیده رگ به رگ و مو به مو شکافته ای
به کفر چشم تو پیوند می خورد ایمان
چو ذوالفقار مرا از دو سو شکافته ای
صلاح کار خودت را تو خوب می دانی
که چشم دوست و قلب عدو شکافته ای
دلم گیاه غریبی است، بی تو و افسوس!!
تو راز دل، لب گلهای جو شکافته ای.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.