جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فرشید پیکی نرگسی
آخرین اشعار ناب فرشید پیکی نرگسی
|
عمر من تموم میشه
اگه یک روز بری تو
شب من خاموش میشه
دل من خسته میشه
اشک من از تو چشمام
واسه تو پر میزنه
واسه ما دربدرا
داره بازم میباره
بیا بارون و ببین
آسمون گریه داره
دیگه آروم نمیشه
دل من غصه داره
روز بی تو بودنم
داره کم کم میخوابه
همه جا تاریک شده
اما چشمام بیداره
نمیدونم که واسم
از تو فردا چی داره
دل سنگ این زمونه
واسه من چی میذاره
همه چی تموم میشه
بهارم خزون میشه
وقت رفتن عمر من
واسه تو تموم میشه
چرا اینجوری شده
همه انگار خوابیدن
انگار از تو خونه ها
غم وغصه میباره
هیچکسی عشق نداره
همه دلسنگی شدن
همه ی آدما آدم برفی شدن
میخوام از اینجا برم
تاب موندن ندارم
اشک حسرت میبارم
دیگه طاقت ندارم
اینهمه فاصله رو
این همه دربدری
این همه خاطره رو
بیا با من همزبون
بیا با من مهربون
بیا با من تو بمون
ای گلم اینجا بمون
عشق تو تو قلب من
داره پر پر میزنه
دیگه آروم نمیشه
چشم من خواب نداره
بی تو مهتاب نداره
دل من تاب نداره
بی تو آفتاب نداره
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.