جمعه ۲ آذر
درد مِه شعری از محمد بیرانوند
از دفتر اشعار لکی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۶:۲۰ شماره ثبت ۳۶۵۵۴
بازدید : ۸۳۹ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب محمد بیرانوند
|
دَردِ مِـــه ها اَر تِه خــــدا یارِ مِه
وِژ مَزونی کی شیوُنی شارِ مِه
*
وِژ مَزونی بی تـــــو چَمَه بین هَتی
سوین و داوار و چله گَه م کُل کَتی
شاعر داریوش منصوری
***
خداوند از درد من باخبر است ای یار من
خودش میداند چه کسی آرام و قرار مرا گرفته است
*
خودش میداند بی تو چه بر سرم آمده است
ستون و پایه های خانه ام خراب شده است
***
سوین:ستون،استوانه.چوبی که وظیفه سرپا بودن عمودی سیاه چادر ر ا بر عهده دارد.
داوار : سیاه چادر
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ده ست نیه ژی
پایار بای