جمعه ۲ آذر
این عشق ... شعری از مرتضی کشاورز (تفاوت)
از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۶:۰۳ شماره ثبت ۳۶۳۴۷
بازدید : ۵۸۶ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر مرتضی کشاورز (تفاوت)
آخرین اشعار ناب مرتضی کشاورز (تفاوت)
|
هر چند فرو ریختنی بود این عشق
در سایه خود سوختنی بود این عشق
ای کاش برای لحظه ای آرامش
می گفت که آموختنی بود این عشق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.