پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
« رگزن »
خواب هایم را سر می بُرم
وقتی به بالش سر می بَرم
خشونتِ کابوس ها
از خونِ خشکِ رویاهایم
تیغزاران رویانده است ...
بر دست های من
رگ هایِ بریده
ناگزیرند به خواباندنِ من
در گورِ انتحار
|
|