يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر حمیدرضاابراهیم زاده
آخرین اشعار ناب حمیدرضاابراهیم زاده
|
وباز خراب می کند
چشمهایت
خانه ی نگاه مرا
چیست درچشمهایت؟
باطل السحر ؟
یا افسون نگاهی ناگاه؟
یا خود جادویی برای تسخیر نگاهم؟
وبازخراب می کند
چشم هایت
این بارجادوی نگاه مست مرا
ومن
درخرابات چشمهایت
مست وخراب
تسلیم واسیر نگاهت می شوم
وباز خراب می کند
چشمهایت
مناجات وخواهشهای مرا
چیست مگر
در چشمهایت؟
که اینگونه
تمناهایم بال می گشاید
ودر خرابات نگاهت
من خراب ترازآن می شوم
که بگویند خراب
وباز خرابم می کند
چشم هایت
مستی مستانه ام را
با خمار نگاهت
ودرآغوشم می کشد
با ناوک ابرو
درمحراب
وآنگاه
چشمهایت نگاهم را
غرق دربوسه های مستانه اش می کند
تا کام من برآید
یا کام تو سرآید
حمیدرضاابراهیم زاده
20مهر1382
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.