جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه ضیاالدینی
آخرین اشعار ناب فاطمه ضیاالدینی
|
(1)
تقویم ها
بهار را نشان می دهند
برای من اما
بدون گل روی تو
اینجا زمستان همچنان ادامه دارد ...
(2)
اگر
آخر تمام این جاده ها هم
کسی دلتنگ من نیست
باد را بگوئید
گلهای دامنم را کجا می برد!؟!
(3)
چقدر این شعر
زندگی را کم دارد
تا بجای دلتنگی
برای خستگی هایت
فنجانی چای بریزم!!!
(4)
دیگر برای فراموش کردنت دیر است
من هر روز
توی این شهر
چهارخانه های پیراهنت را
تن کسی می بینم و دلتنگت می شوم!
(5)
بهار من
شاید همین "دوستت دارم های" مچاله ای ست
که بی هوا
کاش پرتشان کنی این سو...
(6)
از نبودنت شاعر شدن
حس خوبی نیست!
برگرد...
بگذار فقط یاد بگیرم
برایت چای دم کنم
غذا بپزم
دوستت داشته باشم...
(7)
عمرم شبیه شعرم
کوتاه نمی شد
اگر
بلندبلند می گفتی
دوستت دارم...
"فاطمه ضیاالدینی"
|