جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
« زنی که مرد شد ! »
ریگستانِ مرگ
تشتتِ چشمگانِ شورم را
بر گونه فرو بلعید
گویی که هرگز ...
گریه ای را
بدایت به گرفتن نیست
من به تنافوریِ حلاجِ بی گناه
« مردی شدم که هرگز گریه نمی کرد ! »
بلکه با نشتر
گلویش را
پیش تر از بغض می درید !
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تشتت : پراکندگی
بدایت : شروع آغاز
تنافوری : گناه نابخشودنی
نشتر : نیشتر
|
|