دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
فروشگاهی که رویِ سَــردَرِ آن
نوشـــــته9به بعدآئیــــدیـــــاران
یکایک کارمنـــــدان سَـررسیدند
بساطِ سفره یِ صبحـانه چیـدند
به هنگامی شروعِ کارشـان شد
که تازه مـــوقعِ اخطارشــان شد
نیــــازاست عابروهم کارتِ ملّی
زِتاریخِ صـــــدورش رفتـــه خیلی
کسی گَــــرنو گرفته عــابرش را
نباشــــدبَهـــــرِاواین مـــــاه کالا
به ناگه نصــفِ صف ازجــا،پریدند
دگر،اشخـــاص ایشــان راندیدند
عـــــــزیزان،الغَرَض تانیمه یِ روز
برایِ این ســــبدگشتیم پیــــروز
گـــــرفتیم روغن ومـرغ و پنیـرش
که گــردیده دلِ جمعی اسـیرش
بُوَدبهـــــرِشمــــــاخــــلوت الهی
نبــــاشدجزگـــــرفتن هیچ راهی
چـــوکوتاهی کنی،ازاهلِ منـــزل
ببینی صــدهزاران حرف ومشکل
نمــــاکالایِ خودرااخذ،ای دوست
فقط،بَهـــرت نماند،اندکی پوست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.