دوشنبه ۲۸ آبان
ای غریب ترین مرد دنیا بیا شعری از فاطمه سپهری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ۲۳:۰۰ شماره ثبت ۳۴۸۴۳
بازدید : ۷۵۵ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب فاطمه سپهری
|
بازجمعه امد، دلم خسته است
دلم از این انتظار طولانی شکسته است
غروب جمعه پر ازدیوانگیست
پرازانتظار و وابستگیست
اقابیا دلم زخمیه روزگاره نانجیبه
دلم اواره کوچه های بن بست وغریبه
مهدی بیاببین حتی کوچه هم خسته است
خسته از قدم های سرد این مردم است
مهدی بیا، نه دنیا بلکه دل ها هم سنگی شده
روزگارپر از ظالم و ظلم وبیداد شده
اقابیا دادِ مظلومان بگیر
جهان را ازدست ظالمان پس بگیر
کسی میگفت تو غایب نیستی ماغایبیم
تومی ایی گرمابه خود آییم
به همین تعداد دلای پاک قسم اقا
بیا و ازاین غیبت رخ بنما
میدانم قابل نیستم ولی اقا
کاش که باشم در رکابِ شما
ای غریب ترین مرد دنیا بیا
بیا تابامُژِگانَم کوچه را اب و جارو کنم
بیا تاچشمانم را فرش راهت کنم . . . .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.