يکشنبه ۲۷ آبان
پرستار کربلا شعری از سهیل اروندی
از دفتر دریای نیلی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶ شماره ثبت ۳۴۷۹۹
بازدید : ۵۰۱ | نظرات : ۵۳
|
آخرین اشعار ناب سهیل اروندی
|
ببین زینب را
ان دختر زهرا
همان دختر که مغموم کرد
زمان دیدار "پیامبر را"
اشک ریخت
محمد بر سرنوشتش "عاقبت"
خواند مصیبت های کربلا
دردناکی و رنج غارت
همان دختر دید
غم شهادت پدر
فراق مادر
بدن بی سر برادر
شیرزن کربلای
نور خانه علی
افتاب شبهای نینوا
شکوه کربلا
ببین زینب "عصر عاشورا"
ان همه حجب و حیا
در بند یزید
سخنران خطبه پر شور را
ببین کوه صبر
بلندایی ابر
استواری دماوند
پیام اور اکبر
همان زینب
اغوش گرفت اصغر تشنه لب
شد پرستار و غمخوار" طفلان حسین"
کرد محشر یزید را جان به لب
همان زهرای کربلا " یاور تاسوعا"
افتاب شبهای کربلا
پرچمدار "الاله ها"
پرستار کربلا
زینب "عشقی"
سراسر "نور و اندرزی"
چه زیباتر
عشقی که باشد
حسین را عاشقی
سهیل اروندی/9/8/93
میلاد حضرت زینب (س )روز پرستار بر همه پرستاران مبارک باد
|
|
۰ شاعر این شعر را خوانده اند
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.