يکشنبه ۲۷ آبان
خدا یا آرزو داری شعری از محسن پاده بان
از دفتر عادت قفس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۳۲ شماره ثبت ۳۴۳۴۴
بازدید : ۶۸۷ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب محسن پاده بان
|
خدایا آرزو داری
خدایا آرزویت مُرد وقتی
دختری تنها به روی تخت با چندین زنجیری وحشی
با مردانی که مردار زنان را دوست می دارند (شاملو)
به جبر و زورمیخوابند
ببین این مادرانی که زترس تیغ فرزندان خود اجبار
به شلاقان سیاست می فروشند تن خود را
تو را دیدم که اشکت سخت جاری شد
وجودم از وجودت بد عاری شد
خدایا شرم دارم من
خدایا شرم دارم من
شلاقان سیاست :من اینجا منظورم از کسانی هستند که باسیاست های غلط خودقربانی گرفتند و چو شلاقی بر جامعه ما زدند...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.