جمعه ۲ آذر
باز باران با ترانه شعری از محمود رستگار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ۲۰:۵۶ شماره ثبت ۳۴۲۴۰
بازدید : ۴۴۰ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب محمود رستگار
|
باز باران باترانه
بهتر است اینک بگویم
بازباران بی ترانه
بی شرار و بی بهانه
میخورد بر بام قلبم
قلب خسته وشکستم
قلب پر رنج قلب پر درد و پر از غم
پس بزن باران
قلب بی حس و حالم
قلب بی رعد وبرقم را بزن
تا که شاید شعله های سوزناکش
کم کم شود خاموش.....
آری باران
قلبمم همچون لبانم
ظاهرا بی های های است
از درونم من چه گویم
درونم سرشار از رنج
پر ز شکوه پر گلایه
نه ببخشم!
نه گلایه...
درونم سرشار از شکر معبود
شکر خالق
اوکه تنها همدمم اوست
یاورم اوست
ملجا دردها وغصه هایم
بهترین دوست ومعشوقه من
تو خداوند ..............
هر دم از دم سر فرو آرم من
بر حکمت وتقدیر کارت
شکر خالق زیباترین ها
تا دم مرگ پیش من باش..........
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.