يکشنبه ۲۷ آبان
نامه ایی عاشقانه شعری از محسن پاده بان
از دفتر امید نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ۲۳:۰۱ شماره ثبت ۳۳۹۱۴
بازدید : ۶۴۳ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب محسن پاده بان
|
مینویسم من برایت عاشقانه
ته دل حس خوبی صادقانه
تو کجایی محفلم را خوش کنی
گرم باشی زمستانم پوش کنی
تو نگفتی زود زود آیی عزیز
من در اینجا سخت با غم ستیز
آری تنها مانده ام جانم بیا
دل به امید تو شیدایم بیا
هر که دیدم جای اینکه دل سپارد حال من
چشم دوخته ،مال من
من که جز تو مکنت و مالی ندارم
درنبودت جان من حالی ندارم
پس چرا راحت نمیزارن مرا
یا که می خواهند بگیرن از من تو را
یار من خواهی بیاییی نرم و آهسته بیا
جان من آرام پیوسته بیا
حرفهایش بیخود است این زمانه
گوش خود کر کن،
خلوت بیا بی بهانه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.