جمعه ۲۵ آبان
هرزگی های مدام شعری از صادق (آرش)
از دفتر گور شوم نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ۰۳:۳۳ شماره ثبت ۳۳۸۹۳
بازدید : ۶۶۰ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب صادق (آرش)
|
عاقبت این عشق را تاریک و مبهم میکنی
سینه ام را در میان عشق و غم، گم میکنی
میکشم این مرگ را در اختناقی مرگبار
عاقبت این مرد را رسوای عالم میکنی
اشک هایم را چو باران ها تماشا میکنی
درد من را مثل فریادم تو حاشا میکنی
ذهن من از هرزگی های مدامت خسته شد
تا به کی با هرزگی سر را به بالا میکنی؟
بی سبب در لذت دنیا توقف، میکنی
دست او را در خیالاتت تصرف میکنی
عکس تو برعکس تو هرلحظه در آغوش من
دور از چشمان من داری تخلف میکنی
بی مروت بی من و با او کجا سر میکنی؟
عشق را از خاطراتت بی هوا در میکنی
ای خدا این زندگی پس کی به پایان میرسد؟
واقعا داری دلش را سخت باور میکنی؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.