يکشنبه ۴ آذر
بعد از تو ... شعری از میثاق بهنامی
از دفتر غمکده نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ۱۴:۵۰ شماره ثبت ۳۳۵۸۳
بازدید : ۷۱۱ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب میثاق بهنامی
|
با کوچه قسمت می کنم من بغض هایم را
این کوچه ی خلوت برایم مثل آغوش است
امشب قدم خواهم زد این بنبست ها را...
با گوشی ام که مثل من همیشه خاموش است
باید به فکرِ زندگیِ دیگری باشم
تقویم هم این روزها با من موافق نیست
سکان عقلِ من به دستِ قلبم افتاده...
ای ناخدا ...این بادها باد موافق نیست !
بعد از تو دیگر خنده ها روی لبم مردند
بعد از تو غمهایم درون سینه افسردند
یعد از تو با من کوچه های شهر غم خوردند
با من تمام خستگی هایم قدم خوردند ...
از هرچه میترسیدم آخر بر سرم آمد
تنهایی آمد...ترس هم دو و برم آمد
از ترس از تنهایی از تقدیر بیزارم
از قاب های خالی از تصویر بیزارم
از این زمستانی که هم آغوش پاییز است...
از قصه ام...که آخرش تلخ و غم انگیز است...
در کوه خالی میکنم فریاد هایم را
تا بشنود شاید شبی فرهاد آهم را !!
بعد از تو دیگر خنده ها روی لبم مردند
بعد از تو غمهایم درون سینه افسردند
یعد از تو با من کوچه های شهر غم خوردند
با من تمام خستگی هایم قدم خوردند ...
میثاق بهنامی
پ ن: این ترانه به یکی از دوستان خواننده ام در کرج واگذار شده و با اجازه ایشان قبل از اجرا در سایت شعر ناب منتشر شد.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.