بەشی ئەم جارەی کوردی هەژار
ئیژدیهای هەفتاد سەری رەشی تاڵ
کەوته ناخی کوردا ئەنفال ئەنفال کیمیا کیمیا
میژووی کورد گشت به تالان برا
خودای مەریم و عێسا و موحمەد دەهەسته
بێره دەنگ لەئیرەدا مروڤ دەژین
دەبلی ئیمه نوێژ بۆ کامین خودا دەکەین
کەله رەحمان و رەحیمی تۆ به دوورین
دەهه سته بێره دەنگ بارانێک سازکه
منداڵ و گەنج و لاو پیری ئیمەدا
گشت به تاوانی کوردبۆن کران به چوارچرا
دوێنه و ئەمڕو له زولم و ستم کراین به قوربانی
خودایادەپیم بڵی سبێنی به کام بیانو ده درین به میخی داگیر که را
بڵی هەتا کەی دەربه دەری هەتا کەی دیڵی
بەشی ئه م جارەی کوردی هه ژار
له تالانی کام دره نده یه ؟؟؟؟
...........................................................
سهم این بار کورد دربه در
اژدهای هفتاد سر سیاه زشت روی
تنگ کرده زندگی را از کورد انفال ، انفال ، شیمایی ، شیمیایی
برده شد همه تاریخش به یغما
بلند شو خدای مریم و عیسی و محمد
سکوت را بشکن اینجا نیز انسان زندگی میکند
بگو ما برای کدامین خدا نماز میخوانیم
که از بخشندگی و مهربانیت محرومیم
بلند شو بارانی بیاران
کودک و نوجوان و جوان و پیر ما ن
همه به گناه کورد بودن به دار اویخته شدن
دیروز و امروز از ظلم و ستم شدیم قربانی
خداوندا فردا به کدامین بهانه اشغالگران به میخ میکشاندمان
بگو تا کی اسارت تا کی دربه دری
سهم این بار کورد دربه در
قسمت کدامین غارتگر درنده خوی ؟؟؟؟
نیما