پنجشنبه ۱ آذر
بي همه چيزم (پرده ها) شعری از محمد رضا لطفی
از دفتر دستم را بگیر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ۱۶:۴۵ شماره ثبت ۳۳۳۷۳
بازدید : ۴۰۷ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب محمد رضا لطفی
|
بی همه چیزم!
چیزی
برای از دست دادن
ندارم ..
اگر تریبون
دستم بیفتد،
پرده ها را
از عصر حجر
تا قصر قجر
و از این
حال و روز بشر
کنار می زنم ..
می خواهم
از ادبیات
ابدیتی بسازم
فراتر از شعر و قصه!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.