جمعه ۲ آذر
بیمـــــــــــاری.... شعری از حسین سپهری (پرواز)
از دفتر لیلی نامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۴۵ شماره ثبت ۳۳۳۲۳
بازدید : ۷۶۴ | نظرات : ۴۰
|
دفاتر شعر حسین سپهری (پرواز)
آخرین اشعار ناب حسین سپهری (پرواز)
|
با سلام خدمت اساتید گرامی و بزرگوار.....
بنده حدیث سپهری دختر کوچک آقای سپهری هستم.....
متاسفانه پدر پنج روزه در بستر بیماری در بخش ccuبیمارستان بدلیل سکته قلبی هستند...
ودعا گوی تمای اساتید گرانقدر هستند....
از همگی شما می خواهم برای سلامتی و شادابی دوباره پدر عزیزم دعا کنید....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.