سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    ...هنوز

    شعری از

    شاهین لقایی(شاهین)

    از دفتر دفتر شعر(ش) نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۲۱ شماره ثبت ۳۳۱۹۳
      بازدید : ۵۱۸   |    نظرات : ۴۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر شاهین لقایی(شاهین)
    آخرین اشعار ناب شاهین لقایی(شاهین)

    در سکوتی نیمه شب درگیر افکارم هنوز
    دور از نا محرمان در فکر دلدارم هنوز
    گوشه ای خلوت گزیدم تا که آرامش کنم
    ناله های خستگی از قلب بیمارم هنوز
    غوطه ور گشتم به گردابی عظیم از خاطرات
    دستهایم را به یاری سوی پندارم هنوز
    گاه اشکی، گاه آهی، گاه لبخندی به لب
    باشد اندر ظلمت شب یار و غمخوارم هنوز
    تا که خواهم وارهانم خود از این افسردگی
    بار دیگر بینم اندر چنگ آزارم هنوز
    میدوانم مرکب وهم از خیالاتی به شوق
    سوی میدان وفا، چون که وفادارم هنوز
    آتشی در جان من افتاده قلبم شعله زد
    چون شقایق در میان باغ ازهارم هنوز
    گرچه ترکم کرده اینک مدتی دلدار من
    لیک هردم رجعتش در دیده انگارم هنوز
    آن چنان بغضم فشرده لحظه های خاطرات
    اشک ریزانم بسان ابر آزارم هنوز
    پیشه بر خود صبر کن می آید او بار دگر
    دوریش را تا بحال اینگونه انکارم هنوز
    گرچه در گرداب یاس افتاده ای شاهین تو ،باز
    چشم امّید خودم را سوی دادارم هنوز
    ۱۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0