سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      عمر بی ثمر

      شعری از

      شریف شریفیان

      از دفتر لاله وحشی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ۲۰:۱۰ شماره ثبت ۳۳۱۱۱
        بازدید : ۷۹۲   |    نظرات : ۲۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      عمر بی ثمر
      عمرمن بی ثمر اندر گذر باد گذشت
      شرری بود که از تیشه ی فرهاد گذشت
      لحظه هایم همه اندر گسل زلزله بود
      بس که آوار غم از خلوت بیداد گذشت
       این خرابی من از فرصت آبادی توست
      پایه بنیاد من از شهرت آباد گذشت

      برمن خسته و رنجیده نصیحت چه کند
      لبم از بوسه ی صد مرتبه ارشاد گذشت

      همه فریاد شدم حیف کسی گوش نبود
      عمر ماتم زده با ناله و فریاد گذشت
      شعر من بغض غریبیست شکسته به گلو
      آتشی بر جگرم بی خبر افتاد گذشت

      مدعی خود همه ایراد به ایراد من است
      وای زین بخت نگون بخت به ایراد گذشت
      تا تو سرگرم خود جاه و مقامت باشی
      خرم آن پای نلرزید ز مرصاد گذشت
      ۱۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      زینب بویری (خزان)
      پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ۰۲:۲۷
      دروداستادگرامی خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0