جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد رسول دژپور
آخرین اشعار ناب محمد رسول دژپور
|
منحوس ترین پاییز قرن از بـاغ مـن رد شد
یلدا از این باغ تگرگ خورده چه می خواهی؟
تبر به دست شدی برای تــک درخــت انار
از این درخت سرخ صاب مرده چه می خواهی؟
این باغ برای تو ، حصارهایش برای من
باز هم بگو از منِ پژمرده چه می خواهی؟
دیـوان حافــظ مـقدس هـم بـرای تو
از بافـقـی و خـیام آزرده چه می خواهی؟
تا صبح به پایکوبی و رقص و شادی و آواز
از خستگان تازه خواب برده چه می خواهی؟
گیرم جوان ها غرق عشقبازی و افیونی
از این همه جوان سالخورده چه می خواهی؟
شاید که سرگرمیِ سرمای زمستانی
از خانه های سرد افسرده چه می خواهی؟
رسول دژپور..........................یلدا 93
یلداتون روشن
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.