" به نام حضرت دوست "
قلب ِ طلائیِ دخترک ،
خوراک ِ کلاغ ِ دزد ِ همسایه ،
و ...
آرزوهائی بر باد رفته..!!
************
"یکدل " باش
نصیبت،
یک "دل" باشد..
************
یک به یک دَم می کِشَند
در کوره ی حسرت
بغض هایم ،
سر وا می کنند
کوک های زخم ِ تحملم
تنهایَم که می گذاری...!
*************
پنجره
می گشاید
بی بهانه ،
حجم ِ بی تابی های شبانه روزَش را..!
*************
می غلتیم
در اشتباه
و چه ناباورانه
در سرازیری ِ تکرار ِ بی ندامت ،
گلوله ی حماقتمان
هدف گرفته
آینده را...!!
************
بیش فعال شده
کودک احساسم!!
نکند باز هم
"تو"
از کوچه های دلم
گذر کرده ای..!!
************
شکوه ِ دلم باش
نه شِکوِه ی آن..
*************
سیاهی ِ سپید ِ چشمانت
شرح ِ روزگار ِ من است..
پلک مَزن،
درهم مَریز
تسلسل ِ روز و شبم را...!!
************
دلم تنگ ست ..
همچون کبوتری که
بال پرواز دارد ،
اما
سقف ِ آسمانَش کوتاه ست..!!
************
دلم که تنگ می شود
به چشمانم فشار می آورد..!
"دلشید"
بداهه های این روزهایم..