يکشنبه ۲۷ آبان
یادگار شعری از فرزان رادفر
از دفتر اول(شعرنو) نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ ۰۳:۴۷ شماره ثبت ۳۲۰۷۶
بازدید : ۸۶۳ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب فرزان رادفر
|
یادگار
**********
در ذهن من خاطره ای نقش می بندد
که یادش یاد گار
شهر و دیار من است
در قلب من چراغی سو سو می زند
که سوختبارش رویای
شبهای تار من است
در آسمان سینه ام ستاره ای می درخشد
که آفتابش روشنایی
روزهای کار من است
در گوش من ترنم شعر و ترانه ایست
که آوایش آرامش
پود و تار من است
در دست من قلمی جان می یابد
که نوشته هایش همه
دارو و تیمار من است
در پس پرده هر نگاهم کلامی است
که معنایش تنها
آشکار یار من است
********************
فرزان
آوریل 2014
ویرال، انگلستان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.