دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر علی اصغر اقتداری (حرمان)
آخرین اشعار ناب علی اصغر اقتداری (حرمان)
|
دو بغض بی پروبال برای دخترم (2)
دو بغض بی پر و بال 7 7ماه بعد دخترم را برای چند لحظه در خیابان
برای دخترم (2) دیدم وبعد درکام مغازه ای نا پدید شد وو وباران شعر!
چه بود در خط سرخ نگاه ما آن روز
که شد زبانه ی آتش پناه ما آن روز
دو التماس، دو حیرت، دو بغض بی پر و بال
شدند با تب و حسرت گواه ما آن روز
دو شوق تشنه دویدند تا به هم برسند
دو بُهت سرزد و شد سدّ راه ما آن روز
بهشت گمشده ی من! بگو کدام ابلیس
کشید نقشه برای گناه ما آن روز
منم درخت و تویی شاخه ام، که خاکستر
شدیم و ماند به جا نخل آه ما آن روز
درو نمود زمان ساقه های فرصت را
کشید پرده میان نگاه ما آن روز
هنوز از تب آن اتفاق می سوزم
و مانده ام که چه بود اشتباه ما آن روز!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.