يکشنبه ۲۷ آبان
گُل غریب ... شعری از منوچهر مجاهدنیا
از دفتر اشعار آزاد نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۷:۳۲ شماره ثبت ۳۱۷۲۴
بازدید : ۹۵۸ | نظرات : ۲۱۰
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
با تشنگی عشق و تنهایی
در این بیشه زارِ خشک
تا کی توان نشست در هجومِ بارانی ؟
گُل غریب
در غروب می شکفد
بر این بستر چون خاکستر
این صحاری خاموش
تو چون ترنم آبشارانی ...!
" متاثر از یک مطلب ادبی "
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.