جمعه ۲۵ آبان
با التماس میخوام منو ببخشه شعری از خسرو آهنگرزاده
از دفتر kahkashane1 نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ۱۵:۱۰ شماره ثبت ۳۱۵۹۵
بازدید : ۳۸۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب خسرو آهنگرزاده
|
رو دیوار اتاق تو قابه یه عکس
همیشه خوشحاله و در حال رقص
فرشته ام مبراست از عیب و نقص
درسته عکس اون فقط یه نقشه
با التماس میخوام منو ببخشه
چقد دوسش دارم خدا میدونه
فقط یه عکس گذاشت برام بمونه
حالا نگاش داره ، منو میخونه
درسته عکس اون فقط یه نقشه
با التماس میخوام منو ببخشه
در این دنیا که شبیه ست به باغ
ستاره ، شب میشه مثله چراغ
فقط عکسش می گیره ، ازم سراغ
درسته عکس اون فقط یه نقشه
با التماس میخوام منو ببخشه
اگه عکس پاییز به رنگ زرده
دلش زخمی شده ، پر از درده
حتما از عشقش اونم دلسرده
درسته عکس اون فقط یه نقشه
با التماس میخوام منو ببخشه
سلطان عشق
9/9/88
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.