شنبه ۳ آذر
تجدید خاطره شعری از حسن نوروزنیا
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ۱۱:۲۴ شماره ثبت ۳۱۲۵۱
بازدید : ۵۱۷ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب حسن نوروزنیا
|
یک خاطره در هر سال
نقل همه محفلها
یادآور یک عشق است
آتش زده بر جانها
سرگشته این عشق ام
مجنون به دورانها
هنگام تولد شد
معجون به پیمانها
طوفان زده کشتی را
سامان نمی گیرد
دل برده به دریاها
از قصه معشوق ام
یک جمله که بشنیدام
در کوچ پرستوها
هم خسته و هم تشنه
شعله ور و پر سوخته
پیموده بیابانها
از دور غباری بود
چون ابر سیاه اما
نه قطره آبی بود
نه سبزه به بستانها
در غربت آن صحرا
قاصد خبری داده
صیقل شده خنجرها
خشکیده و لب تشنه
آن بلبل خوش آواز
هر لحظه یکی افتاد
از جمع پرستوها
بی تاب دل مادر
دل در پی بی جانها
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.