سه شنبه ۱۵ آبان
غوغاي تنهايي شعری از محمد جلیل مظفری
از دفتر غزلیات نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۹:۲۹ شماره ثبت ۳۱۱۰۶
بازدید : ۶۶۳ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر محمد جلیل مظفری
آخرین اشعار ناب محمد جلیل مظفری
|
چارپاره
امشب از غوغاي تنهايي
با خودم هي شعر مي خوانم
مي دهم نام تو را آواز
حيف نامت ا نمي دانم
رنگ چشمت را نمي دانم
بوي ِ خيس گيسويت را نيز
گو چه مي خواهي ز جان من
آه... اي رؤياي وهم انگيز؟
ردَ گرماي تنت را شب
تا خود دوزخ گرفتم من
هُرم لب هاي تو آتش زد
در تب ِ رؤيا به جان و تن
تا بهاران آمدم با تو
رفته بودي خيس از باران
باز برگشتم به جاي خود
باغ ِ زرد خشك ِ پاييزان
باز برگشتم به فصل ِ خود
پيكري از جنس پاييزم
تو بهاري ، سبز در سبزي
بي تو من سرد و غم انگيزم
اي رميده از من و از شعر
اي دخيل گريه هاي من
چِل شفاي زخم نوميدي
اين سكوت تلخ را بشكن
مهر يك هزار و سيصد و نود و سه/ تهران
محمد جليل مظفري
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.