شنبه ۳ آذر
تلوزیون شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر اجتماعی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ۰۹:۴۴ شماره ثبت ۳۰۸۵۳
بازدید : ۵۵۴ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
تلوزیون
مالامال از حوادث ینکه دنیا
فیلم های اکشن
دسته گل های داعش
آلزایمر عشق گرفته
بوی گلاب و فرش و پونه نمی دهد
باغ انار را فراموش کرده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.