جمعه ۲ آذر
پاییز شعری از بیژن آریایی(آریا)
از دفتر چرک نویس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ۱۵:۰۷ شماره ثبت ۳۰۵۶۴
بازدید : ۹۰۳ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر بیژن آریایی(آریا)
آخرین اشعار ناب بیژن آریایی(آریا)
|
پاییز ز راه آمد و مهرش چو عیان شد
گویی که زمین هم که همانند جنان شد
این فصل خزان است که هشدار دهد او
از خاک چو تو آمده ایی،باز روان شد
تو هر چه بکاری که همان بدروی آخر
پس خوب نگر چونکه اسیر تو زمان شد
بیداد ز دست و ز همان غفلت آدم
آرام نگیرد چو گرفتار جهان شد
گسترده جهان دام خودش بهر تو انسان
افسوس که عمرت به تبه رفت و نهان شد
پندی دهدت فصل خزان گر تو بدانی
یک روز چوتو آمده ایی باز روان شد
پاییز عروس است به دید من مهجور
از عشق فراوان و چنینم که گمان شد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.