پنجشنبه ۸ آذر
جانباز (غزلی قدیمی) شعری از عادل دانشی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۴۹ شماره ثبت ۳۰۳۴۲
بازدید : ۴۳۱ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب عادل دانشی
|
تقدیم به جانباز نخاعی حق شناس و دیگر ایثارگران ایران عزیز
تویی جانباز و کوه استقامت
تویی تندیس مغرور شهامت
تمام خاک پاک سرزمینم
زند بوسه به پایت تا قیامت
پری رویان عرش کبریایی
ثناگوی تواند ای سروقامت
هزاران باده نوش گلشن مهر
غزلها می سرایند از کلامت
سریر قدسیان آسمانی
مزیّن گشته از بهر مقامت
نمیدانم چگونه مام میهن
روایت می کند شور و مرامت
دگر از درد هجران شهیدان
بدینگونه مکن خود را ملامت
شهید زنده ای الگوی ایثار
عطا کردی به ایرانم کرامت
جوانمردی و غیرت در نگاهت
جهانی را نموده مست نامت
( آبان 92 13 )
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.