دوشنبه ۲۱ آبان
قدمی بردار شعری از سعید چرخچی
از دفتر رویای ارغوانی نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ ۰۳:۴۳ شماره ثبت ۳۰۳۱۲
بازدید : ۴۴۴ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب سعید چرخچی
|
قدمی بردار و
کوله باری بربند
اندکی مهر کمی شیدایی
می تواند از من
می تواند از تو
در دمی ما سازد
تو بیا در شب من جاری شو
تا که مهتاب و شفق
غبطه ورزند به تو
راستی می دانی ؟ روزها شب شده اند
تو که رفتی همه شب هایم
پر ماتم شده اند
گاه گاهی انگار یاد من می افتی
شاید هم می گویی
که مهم نیست که باشم یا نه
یا در افکار تو جا شم یا نه
شاید هم می گویی
که فراموشی هم
بخشی از زندگی است
یا که دلدادگی و عاشقی هم
عین یک بندگی است
روزها شب شده اند
کاش می شد به تو می گفتم من
که چه اندازه به دلتنگی تو می نازم
گر چه هر دم بی تو
روح و جان می بازم
آری اینجا بی تو
روزها شب شده اند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.