پنجشنبه ۸ آذر
فروغ غزل (از غزلیات قدیمی) شعری از عادل دانشی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ ۱۸:۳۳ شماره ثبت ۲۹۷۰۵
بازدید : ۴۷۰ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب عادل دانشی
|
هر بیت از فروغ غزل جلوه گاه توست
آیینه دار تابش شعر از نگاه توست
مهتابِ مست دید که در دیر آسمان
چشمان آفتاب به جام ِ پگاه توست
زرتشت وار آتش مهرت به دل نشست
حالا ببین که مذهب من دادخواه توست
تا کِی شهید ناز تو باشد جهان عشق
این چرخه ی مداوم هستی گناه توست
صوفی کمی بدم به تنم ،نی نواز شو
میدان رقص روح خدا خانقاه توست
قدقامتی بخوان که به قامت قیامتی
گلدسته های عرش نشان در پناه توست
مصلوب کن مسیح غمم را به خنده ات
آیین مهربانیِ تو اشتباه توست
رود میان دست من و تو پلی نداشت
بشکاف قلب نیل که این راه راه توست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.