جمعه ۲ آذر
اسبیکوه ( سفید کوه ) شعری از محمد بیرانوند
از دفتر اشعار لکی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ ۱۹:۲۱ شماره ثبت ۲۹۴۵۸
بازدید : ۴۲۸۰ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب محمد بیرانوند
|
وَه کِه گوت عاشقی خو نی ، درو نی
دِرو نَگوت ، ولــــــــــی وِه حَرفِ اُو نی
*
بیــــا شَرطی بَنی چی شَرطِ خُسرو
تا اســــــــــــــــــبیکوهِ بکم بیستونی
***
اون که میگفت عاشقی خوب نیست دروغ نیست
دروغ نگفت ولی حرف حرف اون نیست
بیا وبرگرد و شرطی برام بزار مث شرط خسرو
تا سفید کوه رو مثل بیستون کنم
( سفید کوه از کوه های بزرگ لرستان و منطقه ی خرم آباد است )
تو شیرین شو تا من هم بیستونی برای خرم آبادم بسازم :)
"امیر رحمان خسروی "
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.