جمعه ۲ آذر
حسرت دیدار شعری از نرجس کوکب
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ۰۰:۱۸ شماره ثبت ۲۹۰۸۵
بازدید : ۳۵۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب نرجس کوکب
|
گفتم بیا ببینمت
نیو مدی به پیش من
روی خجالت نداری ؟
یا که مَنا دوست نداری؟
اما فراموش نشدم
یک روز می آی کنار من
می شینی و زاری می کنی
بقچه دلت، وا می کنی
غصه هاتو رو می کنی
حرفای گفتنی داری!؟
قدرت رفتن نداری!؟
اما منا نمی بینی
جوابی هم نمی شنوی
حالا چرابه خاک من پا میذاری ؟
می آی حلالت بکنم ؟
یا که جوابت بکنم ؟
یاکه دلت تنگ شده؟
نمی دونی دیر اومدی؟
دیگه تو دنیا جا ندارم
خدا کنه
دیگه کسی دیر نکنه
یا که اصلاً ظلم نکنه
خدای من
نذار قلب کسی سنگ بشه
یا که دلش تنگ بشه
بگذار
دراین دو روز عمر
همیشه یک رنگ باشه
مهربونی پخش بشه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.