جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سادات موسوی پور(راهی مشهدالرضام)
آخرین اشعار ناب سادات موسوی پور(راهی مشهدالرضام)
|
از درد می نویسی
اما خودت درد تو دل می کاری...!
از درد می نویسی
اما خودت دردی...!
عجب به این دردی ک داری...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.