سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      خبر باد صبا...!

      شعری از

      وحید ممی زاده

      از دفتر اشک حسرت نوع شعر شعرناب

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ۱۹:۵۸ شماره ثبت ۲۹۰۲۵
        بازدید : ۷۳۹   |    نظرات : ۱۷۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر وحید ممی زاده

      صبا زان طره ي مشكين خبرداري بگويا نه...!؟
       
       گذر بر كوي دلدارم ،سفر داري  بگو يا  نه...!؟
      دلم اشفته ي رويش
      شدم مست خم مويش
      مرا با خود ببَرسويش
      شوم تا خاك ان كويش
      اگر رفتي گَرَشْ ديدي رسان اين حال من بر او
      بگو ديگر نماندست جان خبر داري بگو يا نه...!؟
      صبا بر طوف دلدارم
      بسوزانم پر و با لم
      بگو از من تو بر يارم
      که از هجر رخش نالم
      به ميخانه،به ويرانه، غريبانه
      بسوزم همچو پروانه خبر داري بگو يا نه...!؟
      دو چشمم بررهت بستم
      به اميد  تو  بنشستم
      دهي دستي تو بر دستم
      اگر در چشم تو پستم
      تو كن رحمي كه حال زار و ننگينم
      مرا رسواي عالم كرد خبر داري بگو يا نه
      همه دارايي ام از تو
      شراب ازتو ،مي ام از تو
      پياله ،باده ام از تو
      خم وخمخانه ام از تو
      وليكن زين همه مستي چه سودم است ،غير از تو
      منم مست گل رويت خبر داري بگو يا نه...!؟
      گر عاشق بر رخش باشي
      ويا مست ازمي اش باشي
      ويا بي خود زخود باشي
      همه عمرت پي اش باشي
      كجا باشد كه يك دم هم وحيدا در برش باش
      كه اين خواب و خيالي هست خبر داري بگو يا نه...!؟
       
      ۱۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0