سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      دل شکسته...!

      شعری از

      وحید ممی زاده

      از دفتر اشک حسرت نوع شعر شعرناب

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ۰۲:۰۴ شماره ثبت ۲۸۸۷۶
        بازدید : ۷۰۴   |    نظرات : ۴۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر وحید ممی زاده

      اولین سروده ام در سالهای دور هست که میشد به آن اعتنا کرد.مشخص است که دارای ایراداتی هست اما اصلاحی نکردم تا همان احساس ان سالها ماندگار باشد با این حال هر کس نقدی داشته باشد با کمال میل پذیرا هستم.
       
       
      شبي از دل بپرسيدم دلا سوز و غمت از چيست..
       
       
      ندايي كرد چون آهي بگفتا دردم از ليليست...!
       
       
      مرا مجنون خود كردست وامشب در كنارم نيست
       
       
      منم چون شمع اشك ريزان ندانم چاره ام در چيست
       
       
      به دل گفتم كه او با تو چه كردست چين پريشاني
       
       
      تورا بر او قسم با من بگو راز نهانت چيست...؟
       
       
      دلم از دل همي آهي كشيدو نغمه ي ماتم
       
       
      به چنگ روحه من برزد كه گو يا رب گناهم چيست...!
       
       
      به زلف يار گره گيرم زتابش تاب درتابم
       
       
      به يادش تا سحر پيرم جواني ام دگر فانيست...!
       
       
      نيم از دسته ي رندان نيم از جرگه ي پستان
       
       
      منم آواره ي ياري زان نام و نشانم نيست
       
       
      چراغ محفل افروزم خموش است زان پريشانم
       
       
      مرا درياب اي ساقي كه ليلم را صباحي نيست...!
       
       
      ((وحيدا))تا به كي گويي سخن از هجر ياره خود
       
       
      دل بيچاره ات بشكست دگر راهه نجاتي نيست.
       
       
      ۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0