جمعه ۲ آذر
کولا دل شعری از محمد بیرانوند
از دفتر اشعار لکی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ۲۰:۲۸ شماره ثبت ۲۸۹۹۳
بازدید : ۱۰۲۱ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب محمد بیرانوند
|
چِیمِت کولا دلِ ژارِم رِمونی/ غَمِ عشقت هَتو شارِم شیونی
***
شوئِم شو بی ، روژِمَم بیَه شو / سَرِ زلفِ تو شوگارِم لِرونی
***
چشم هایت کلبه ی دل فقیرم را خراب کرد
غم عشقت آمد و آسایش از من سلب کرد
شبم تیره و تار بود روزم هم تیره گشت
سر زلف تو روزگارم را سیاه کرد
***
کولا : کلبه Koola
ژار: فقیر، بینوا Xar
رِمونی : ویران کرد Remoni
هت : آمد ، هَتن : آمدن Haten / hat
شارم شیونی : بهم ریختن آرامش Sharem shivoni
روژ: روز Roux
شوگارم لرونی : شب وروزم را بهم ریخت Shogarem Leroni
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.