يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
تقدیم به همه دوستان شعرناب و جناب حاج فکری گرانقدر مدیریت محترم سایت ناب و بزرگواران ، جناب استاد اقتداری و جناب دکتر میر سلیمانی که همواره این شاگرد را در سرودن کلاسیک یاری می فرمایند.
از هوا بوی مرگ می آید
در زمین رد پای عاشق نیست
روز مرگ محبت است وصفا
پس چرا بویی از شقایق نیست
عشق ها مان همه دروغی شد
توی این عصرناله از بیداد
می وزد سرفه های خون آلود
بر قفس از گلوی رفته ز یاد
خنده ها سرد وخالی از امید
موسم کشتن گلستان هاست
کینه های عفونی و وحشی
بدعت نو ظهور فرمان هاست
روزگار قساوت و دزدی ست
سهم ما آه سرد و تب دار است
ریخت احساس ها همه بر خاک
مرگ گل در دل لجن زار است
پلک ها خسته ،اشک ها جاری
چشم ها در ظلام شب مانده
کودکی روی دست های پدر
خسته از التهاب تب مانده
نام ها عکس ها همه دروغی
کل احساس ها مجازی شد
عشق ها نانجیب و غش دارند
گوئیا وقت ترک تازی شد
موسم فحش و تهمت و تزویر
خوانش شعر با لبی خسته
دوستی های گم شده در رنگ
توطئه " در اتاق در بسته "
شاعری،درد ،غصه ، دلتنگی
رونق سایه سار شعرش بود
دیگری مخلصی به هر ناکس
حاصل روزگار شعرش بود
.
.
پ . ن.
مرگ جنگل به دست تبر...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.