با چشمانی سیاه و سفید
همه چیز را رنگی می بینم
.........................................................
نترس،نزدیک تر بیا
چشم هایم غیر مسلح هستند
.........................................................
قبض اشکت نکند خشک شود
کنتور چشم تو از برق امید
بی جهت قطع کند
شور و شر زندگی تاریکم
.............................................................
با کمانی از لبخند
صید
آسوده به دامت خواهد افتاد
............................................................
لبخند بندرخت
با نشستن گنجشک ها نقش می بندد
هر سپیده دم
...........................................................
رودخروشان
بی توجه به تنهایی زن
جاری است!
...........................................................
ویرایش:
دوری اگر
با یک پلک بر هم زدن توجیه شود
خواب هم
این مسیر را طی می کند
............................................................................