شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
اهای... بدانید
من شاعری لاتم!
اهای ...نفس کُش!
کجائید ببنید
چه آشوبی به سر دارم
هوای شکستن
در های درون بی شمار...
چاه یوسف ع دارم.
اهای... نفس کُش
قداره ای
به بلندای
معرفت هابیل،
به سختی
سنگ قابیل بر کمر دارم
اهای ...وجود می خواهم
شمری سر از درون در آرد
به زندان برادرانم!
اما;
لُعاب لب زلیخا
کم دارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چه آشوبی به سر دارم .....
هوای شکستن
در های درون بی شمار...
چاه یوسف ع دارم.
اهای... نفس کُش
قداره ای
به بلندای
معرفت هابیل،.......
به سختی
سنگ قابیل بر کمر دارم.........
آهای ...وجود می خواهم
شمری سر از درون در آرد
به زندان برادرانم! .......... به زندان برادرانم