جمعه ۲ آذر
هیچ دوربینی شعری از رضا محمد نژادعالی
از دفتر دلنوشته نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ ۲۰:۳۵ شماره ثبت ۲۸۱۱۸
بازدید : ۱۷۴۲ | نظرات : ۱۱۵
|
دفاتر شعر رضا محمد نژادعالی
آخرین اشعار ناب رضا محمد نژادعالی
|
هیچ دوربینی
نمیتواند
مانند زمانی که
چشمانم بارانی ست
از زمینو زمان
صحنه جمع کند
هیچ عکاسی
با هیچ لنز گرانبهایی
مثله چشمان خون بارم
نمیتواند دنیارا به تصویر بکشد
این لحظه ها
با هیچ تکنولوژی ثبت شدنی نیست
تنها
خدا
میفهمد دنیا
با اشک
چگونه دیدنیست
با تشکر
رضامحمد نژادعالی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.